Странице

уторак, 4. новембар 2014.

Nivea Aqua sensation

Dosta dugo osećam da je mojoj koži lica potrebna krema ali šta god sam probala, pravilo bi mi sitne bubuljičice koje inače nemam. Baš davno sam kupila dnevnu i noćnu Niveinu kremu (Moisturizing day care i Regenerating night care) ali kako mi je dnevna pravila bubuljičice, prosledila sam je mami, dok sam noćnu ipak zadržala za sebe i mažem kad mi je lice ekstremno suvo. Problem sa noćnom kremom je taj što se ujutru probudim sa užasno masnom kožom.

Neka od blogerki je pisala baš o ove dve kreme koje meni ne odgovaraju, ostavila sam komentar i dala svoj utisak kako mi ne odgovaraju, kako su mi premasne i devojka mi je preporučila da probam kremu o kojoj danas pišem.

Krema se nalazi u staklenoj ambalažici sa plastičnim poklopcem. Ispod poklopca, krije se zaštitna folija sa kojom sam iskreno muku mučila dok je nisam skinula, ali ne bunim se, što bolja zaštita od prstića koji vole sve da probaju, to bolje. Za, čini mi se 890din, dobije se 50ml proizvoda. Krema ima divan miris, osvežavajući, lagano se nanosi i lepo razmazuje. Moguć problem imamo mi, devojke sa dugim noktima, malo teže vadimo proizvod jer je teglica malena a nokti predugi ;)


Na samoj ambalaži piše:

- stimuliše stvaranje hidratacionih kanalića u membrani ćelija kože
- reguliše prirodnu hidratantnu ravnotežu
- pruža intenzivnu, trenutnu i dugotrajnu hidrataciju
- poboljšava teksturu kože
- koža postaje nežna, glatka, osvežena i dugotrajno blistava

Sa svim ovim navedenim se slažem i moja koža posle nanošenja ove kreme bude sa svim ovim navedenim karakteristikama. Jedino što mi se ne sviđa je taj neki blistavi, masnjikav izgled mada i on nestane ubrzo.
Kada nanesem kremu na lice, prvo osetim blago hlađenje koje zaista prija, brzo mi je koža upije pa ne moram da razmišljam da li ću se negde umazati ili umastiti prstima. 




Ja ovu kremu nanosim dva puta dnevno, pre šminkanja i kad skinem šminku. Nanosim je na lice i vrat. Mala količina je dovoljna da prekrije celu regiju.  Zaista za ovaj period od 3 nedelje koliko je koristim, nisam imala nikakve promene na lošije na licu. 

Da dodam samo da imam normalnu kožu sa masnijom T zonom i ova krema mi u potpunosti odgovara. Da li neka od vas koristi ovu kremu i koju mi vi preporučujete?

2 коментара:

  1. Koristila sam je pre par godina i to nekoliko pakovanja za redom pa sam presla na druge samo zato jer mi se koza zasitila, a obozavala sam je :) Mirisa se secam da je prelep!

    ОдговориИзбриши

Hvala na izdvojenom vremenu i svom komentaru :)