Странице

среда, 17. септембар 2014.

This or That - Beauty Tag :)

Nisam nominovana niti cu nominovati, svidela mi se zamisao pa kao uvod u daljnje pisanje posle paze, mislim da je ovako jedan lagan post idealan :)

Blush or Bronzer?
Rumenilo. Bez bronzera mogu.



Lipgloss or Lipstick?
Karmin, duze mi se zadrzava, ne pojedem ga :)

Eyeliner or Mascara?
Maskara definitivno :)

Foundation or Concealer?
Korektor :)

Neutral or Color eyeshadow?
Neutralne senke, cini mi se da se sa njima manje vide greske :)

Pressed or Loose eyeshadow?
Presovane definitivno

Brushes or Sponges?
Četkice

OPI or China Glaze?
China Glaze zbog svakakvih nijansi

Long nails or Short nails?

                   
                                                                      Dugiiii :)

Acrylic or Natural?
Gel, ovu duzinu noktiju koje imam mora nesto da stiti inace ne bi mogli da opstanu.

Bright or Darks?
Svetli, sareni.

Flower or No flower?
Retko kad mi se svidi cvet neki da zelim da stavim na nokat. Vise ne nego da ;)

Perfume or Body splash?
Parfem

Lotion or Body butter?
Putercic, vise hrani kozu

Body wash or Soap?
Gel za tusiranje Dove ili Dove sapun :)

Lush or other bath company?
Nisam koristila nista od Lush-a tako da nemam komentar

Jeans or Sweat pants?
Jeans :)

Long sleeve or Short sleeve?
Isti mi vrag :D Neka budu dugi rukavi

Dresses or Skirts?
Isto kao i sa kratkim i dugim rukavima :) Haljine

Stripes or Plaid? 
Pi, ne volim ni jedno ni drugo

Flip flops or Sandals?
Sandale

Scarves or Hats?
Zimi kape, leti sesir je ok za plazu

Studs or Dangly earrings?
Ne volim mindjuse

Necklaces or Bracelets?
Imam ogrlicu i lanac koji stalno nosim pa me svako menjanje davi :)

Heels or Flats?

Volim stikle ali zbog svoje visine pametnije mi je da budem u ravnom


Cowboy boots or Riding boots?
Kaubojke

Forever 21 or Charlotte Russe?
Ni od jednog ni od drugog brenda nemam nista

Abercrombie or Hollister?
Odgovor kao i na pitanje iznad :)

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na izdvojenom vremenu i svom komentaru :)