Странице

уторак, 7. јануар 2014.

Vatreno krštenje

Zdravo svima u ovom svetu blogovanja!
Ja sam još jedna u nizu devojaka koja obožava da zadnji dinar da na kozmetiku i šminku. Jako retko proizvod potrošim do kraja i tako mi se jako puno toga nagomilalo, mislim da ću početi brže da ih trošim ako vam budem prenosila svoje utiske.
Ostale blogove čitam odavno, tek nedavno sam počela da ih komentarišem, a evo danas započinjem i svoj.

Ovo je bila moja šminka za doček Nove godine...

Da napomenem, slike nisu slikane direktno za potrebe bloga

Proizvodi koje sam koristila





 1.Garnier BB cream (medium)

2. MaxFactor 3in1 (nijansa 80)
3. Maybelline instant anti age korektor

4. Essence eyeliner liquid ink
5. Essence Crystal eyeliner
6. Essence baza za senke

7. NYX glitter (GP 07 Purple)
8. Essence  I <3 extreme (crazy volume)

9. Aura power lashes 09

10. Essence cotton candy
11.Aura Sunkiss bronzer 906 Desert sun

12.Essence all about matt! 
13. Aura highlighter
14.Rumenilo iz Sephora koferčeta (obeleženo strelicom)

Oči su mi izgledale ovako...


Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na izdvojenom vremenu i svom komentaru :)